.

.

A very happy New Year!




Aan het einde van 2014 zei een goede vriendin tegen mij:
“ 2015 wordt jouw jaar, let maar op.”

Mijn eerste reactie was iets in de lijn van ja-ja dat zal wel, ik geloof er niet zo in. Ik moet ook eerlijk zeggen dat de laatste keer dat ik me echt verheugde op Oud & Nieuw en het jaar dat nog zou komen dateert van 2002. Dat is best treurig, niet? Ik weet nog dat ik met mijn toenmalige vriend net een huis had gekocht in Maastricht en wij ons ontzettend verheugden op januari 2003, want dan kregen we de sleutel.

Dat huis heb ik inmiddels geërfd. Lang verhaal.

En ineens is daar 2015 met voorspoed op alle gebieden. Eindelijk echt met schrijven bezig zijn, de (tweede) grote liefde van mijn leven vinden die ook nog eens met mij wil gaan trouwen in 2016, twee prachtige neefjes erbij, mijn familie gezond, het kan niet op!

Ondanks mijn trauma’s met Oud & Nieuw ben ik wel altijd een echte fan van Kerst geweest. En deze Kerst was extra bijzonder voor mij. Twee heerlijke avonden bij twee verschillende families die in de basis helemaal hetzelfde zijn. Net als mijn vriend en ik, twee uitersten met in het midden super secondelijm.

Wat trouwens niet wil zeggen dat ik met mijn nieuwbakken schoonfamilie niet de strijd aan ga tijdens het dobbelen om cadeaus! Hard tegen hard werd er gevochten om met name de FEE cadeaus onder de boom. Zelfs ingepakt werden ze blindelings veilig gesteld. Gelukkig kon ik nog een mooie glazen waterfles en een vaas bemachtigen…



















En nu nog even uitbuiken en genieten van mijn vakantie tussen Kerst en Oud & Nieuw en wat kun je dan beter doen dan alvast wat outfits gaan passen? Ik voel me echt een bofkont dat ik met een heel rek aan jurken mocht gaan passen voor de foto’s!


Ik zou zelf meteen voor de lange zwarte jurk met zakken en beetje decolleté gaan. Stoer maar ook heel elegant. Ook die beige jurk van Dante is echt een Susanne jurk. Maar dan probeer je op advies een broekpak waarvan je denkt: ‘nee, dat staat vast als een romper’, en dan blijkt die juist super sexy te zijn! Zelfs mooier dan het hele korte jurkje met inkijk dat toch echt voor de mooie 23 jarigen moet blijven hangen vind ik! En dan de bordeaux gala jurk met kant.. prachtig, zelfs met een sneaker eronder. Doe me die maar in het wit voor de bruiloft!























Maar de vraag is natuurlijk eerst.. wat gaan we doen met Oud & Nieuw? Naar een besloten feest? In Sittard of Maastricht? Pfff.. eigenlijk geen zin. Ik blijf liever thuis. Mag je daar ook opgedoft rondlopen en een beetje dansen? Ja toch!

En dan op 1 januari pas naar buiten komen, mag dat ook? Dit jaar een vrijdag en dus is er nog een heel weekend dat komt!

Ik weet niet hoe het in Sittard gaat maar in Maastricht is Dog Day Afternoon bij Café Zondag eigenlijk al sinds jaar en dag het nieuwe Oud & Nieuw vieren. Met happy hour..
Of naar Café Forum vinyl plaatjes luisteren.

Wat jullie ook gaan doen op 31 december of op 1 januari, geniet ervan en zorg ervoor dat je bij de mensen bent die je graag om je heen hebt! Daar gaat het om (en om sterretjes en bubbels natuurlijk)!






Geen opmerkingen

Een reactie posten

© FEE News
Maira Gall