.

.

9 THINGS FEE LOVES RIGHT NOW


1.     All WE WANT IS TRAVEL – Ze zeggen wel eens dat het niet om de bestemming gaat, maar om de reis. Onzin natuurlijk! We willen ten slotte de hele wereld zien én ervaren. De vraag is alleen: Waar begin je? Ik zou zeggen verras me maar, en dan bedoel ik letterlijk surprise me. Bij SRPRS.ME kun je een vakantie boeken met een onbekende bestemming. Deze organisatie zoekt persoonlijk jouw bestemming, vlucht en accommodatie. Enkele dagen voor de reis krijg je een kraskaart toegestuurd en alle informatie rondom jouw onbekende vakantiebestemming. Máár zo makkelijk kom je er niet achter! De code kan pas op de dag van de vlucht ingevoerd worden. Op deze manier kom je misschien op plekken terecht waar je eerder nooit over na zou denken. Super spannend dus en most definitely worth a try. ;)
2.     THE GRASS IS ALWAYS GREEN – Als ik een favoriet seizoen mag kiezen dan is dat zeker de lente. Prachtige kleuren vervangen het grijs en grauw van een barre winter. Nieuw leven dat door het water dobbert of door de weide huppelt. En er gaat niets boven die eerste warme zonnestraaltjes. Positive vibes omarmen je en alles om je heen bloeit op. Maar wat ik nu écht heerlijk vind, is de geur van gras op een regenachtige dag. Niets ruikt lekkerder (buiten mijn favo parfum) dan regen in de lente! De frisse geur van vers gras gemengd met zoetigheid van de bloesems. Zeker een reden om wat groen van de natuur te plukken en die freshness mee naar huis te nemen! Dan kan mijn lievelingsvaas ook weer eens wat anders verzamelen dan alleen stof van het berghok.
3.     PINEAPPLE OF MY EYE – Wie houdt er nu niet van ananas? Super gezond, mega lekker en heerlijk verfrissend! Mijn favoriete zomerfruit is tegenwoordig ook verkrijgbaar bij IKEA. Niet als vrucht, maar als plant voor in de woonkamer! How cute is that? Als dat niet genoeg is, kun je de ananas ook nog mee de deur uitnemen. En nee, dan bedoel ik niet dat je letterlijk een ananas onder je arm meesleept. De nieuwe 3D IPhone cover van Joelle Boers bevat ook een ananas. Super stijlvol en verkrijgbaar bij FEE. Only for people who stand tall, wear a crown and are sweet on the inside. ;)
4.     WHEN LIFE GIVES YOU LEMONS, ADD VODKA – Wat te doen als de zon schijnt? Terras natuurlijk! En voor iedere skinny bitch en fit girl is de vodka lime soda (vodka, spa rood en limoen) het perfecte zomerdrankje! Laag in calorieën, maar wel 100% verkoelend én verzadigend. Op de regenachtige werkdagen gaat mijn voorkeur toch uit naar koffie. Die koffie drink ik natuurlijk in stijl met deze AWESOME mok van FEE om toch een beetje die vodka lime vibe erin te houden. Hij staat tevens superleuk op je bureau of op de keukentafel aan het ontbijt.
5.     PRETTY IN PINK – Strawberry Fields smoothies (aardbei, framboos, soja yoghurt en agave siroop) in de morgen geven me een enorme energie boost, zodat ik er weer de hele dag tegenaan kan. Buiten dat we ze iedere dag bij FEE drinken, heb ik nu ook de magic bullet ontdekt! Een blender met draagbare en afsluitbare bekers die je overal mee naar toe kan nemen, waardoor je ten alle tijden een rescue smoothie op zak hebt. Wat ook hoog op mijn verlanglijstje staat is een opblaasbare flamingo of unicorn van www.myinteriormusthaves.com. Voor al die beach en pool chillsessies tijdens de zomer. Dat is toch een stuk origineler dan de gebruikelijke krokodil of HEMA rookworst.
6.     WHITE IS THE NEW BLACK – Oke, everyone loves black… Dát is duidelijk. Maar deze zomer willen we wit, wit en nog eens wit! Wit staat prachtig op een gebruinde huid en ik vind dat er geen mooiere kleur is die je kunt dragen in de zomer dan wit. Of je nu voor chique gaat of voor free-spirit bohemian, we love white! En hoe kunnen we dat nu het beste tonen? Door te beginnen met een nieuwe trend natuurlijk! Vorig jaar hadden we de witte sneaker, dit jaar gaan we voor de lange witte blouse. Het liefst mouwloos en in combinatie met shorts. Verkrijgbaar in meerdere varianten bij FEE.
7.     THIS GIRL NEEDS A BEER – Onlangs heb ik Boys Bier ontdekt, een opkomend klein brouwerijtje uit Amsterdam. Ik kom meteen in zo’n underground vibe, alsof ik in Berlijn ben. En stiekem houden we allemaal van die vibe ;) Dus de volgende keer liever een Boys Bier dan een wit wijntje, toch?
8.     DR FEEL GOOD – Wanneer ik aan de zomer denk, denk ik meteen aan al die fantastische festivals die in aantocht komen. Maar als ik daaraan denk, begint mijn maag ook weer te kriebelen. Want ja… Wat ga ik aan doen!? Over een ding hoef ik in ieder geval niet meer te twijfelen. En dat zijn mijn schoenen. *tromgeroffel, please!* Dr. Martens! En JA! Hier zweer ik heilig bij. Dr. Martens hebben zo’n fantastisch voetbed dat je er makkelijk een hele dag op kunt lopen, dansen, feesten en kruipen. Ze zijn ontzettend stevig en makkelijk schoon te houden (wat met ons regenachtige kikkerlandje écht wel iets is om rekening mee te houden).
9.     SUMMERTIME HAPPINESS – Summer = Summertime Sale! Wie is er nu niet gek op sale? Eindelijk zijn die leuke jurkjes, shortjes en topjes van de nieuwe collectie voor mijn yuppie-inkomen te koop. Wat inhoudt dat we voor al die festivals, BBQS en vakanties mega inkopen kunnen doen! Alle winkels doen eraan mee, dus ook FEE. Kun je je die leuke outfits nog herinneren uit mijn vorige blogs? Die zijn nu ook in de sale rekken te vinden! Bijvoorbeeld die leuke trenchcoats, die maar al te goed uitkomen in onze karige zomer. <3 b="" style="mso-bidi-font-weight: normal;">

XOXO MX

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© FEE News
Maira Gall